woensdag 5 december 2012

Wensen voor 2013 !

Hallo bloggers,
Nog maar eens een kerstkaartje!
Dit kaartje is al op bestemming zodat ze er lang plezier van heeft?
De dame (de mama van mijn vriendin) kan zo genieten van onze creaties! Daarom een specialeke voor haar!
Zij ziet graag de foto's van Pion Design  en ik wou ook een special moddelletje maken en zo heb ik er een double twisted easel kaart van gemaakt.
Papier: Cardstock kraft - bordeaux
Dp: Pion Design
Glitter papier
Stansen: Nestability - McGill
Lint - belletjes - bloemen - parels
Sentiment: Internet
Leuk dat jullie even langs kwamen en bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorig kaartje!
groetjes
Monique

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje zeg, ook een leuk model!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI, leuk model. Wat fijn dat de mama van je vriendin zo geniet van je creaties en dat is dan zeker een speciaal en mooi kaartje waard.

    groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chic! Echt heel mooi gemaakt Monique. Deze beauty wordt met veel liefde in ontvangst genomen, dat kan niet missen! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die is heel mooi geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Monique,

    wat een mooie dubbele easelcard, dubbel kerstgeluk :-)

    Heel mooi!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel Monique, dat specialleken is je gelukt hoor! Wat een pracht van een kaart, knap werk hoor!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje! En ik heb heel wat moois bij je gemist.. Super!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Monique, een pracht van een creatie. Inderdaa een specialleke.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi gemaakt ! top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zeket en vast een schitterende kaart, een echt specialleke ! De kaart staat achter glas, zodat er lang van genoten worden en er zeker geen stof opvalt. Een echte prachtkaart. Super!!!!
    Gusta, leen en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Monique, ik kan me voorstellen dat degene die kaart ontvangt er zal van genieten.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een kerstkaart! Heel mooi gedaan!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh wat mooi gemaakt.
    Prachtig
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!