zaterdag 12 januari 2013

Een lekker bakje thee!

Hallo bloggertjes,
Met dit kaartje heb ik mij eens uitgeleefd met alcohol inkt op een transparante mica, lang geleden eens een workshop gevolgd bij Elke met deze techniek, wat is dit leuk om te doen!
Het theekopje en het sentiment heb ik gestempeld met Stazon.
Met de tool kit van Making Memories heb ik de boogjes gestanst.
Gebruikte materialen:
- Cardstock
- Alcohol inkt: kleuren Stream en Lettuce.
- Theekopje: 'Tea Shoppe" van SU
- Sentiment: Elke 
Nog een fijn weekend iedereen en ben zeer benieuwd naar jullie reacties hoor!
groetjes


17 opmerkingen:

  1. Dat is een echt specialleke, mooie kleuren, knap gedaan!!!
    Fijn weekend
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een super mooi kaartje Monique, en wat een leuke speciale techniek heb je daar voor gebruikt...knap gedaan.
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik lust wel een kopje thee! En wat voor één! Prachtig plaatje! Mooie techniek!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie, stijlvolle kaart ! mooie kleurtjes, helemaal geslaagd dus !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Monique, heel apart. Ja er zijn zoveel technieken dat we er al eens één vergeten, goed dat je deze nog eens boven haalde.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm lekker een bakkie thee! Wat een mooie techniek is dit, prachtig kaartje.
    Fijn weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke techniek is dat moet eens proberen.
    heel mooi kaartje
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Monique, wat een leuk effect, knappe kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig kaartje!!! Bakkie thee gaat er altijd wel in!

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje. Mooie stempel is dat kopje. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Monique, geeft echt een super effect.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Monique, wat is dit mooi zeg! Leuk om eens een andere techniek te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super apart effect geeft deze techniek zeg! Hele mooie kleurencombi! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan, die techniek is leuk, maar ik heb hem toch nog niet zo goed onder de knie.Nu ik dit kaartje zie, wil ik het zeker nog eens proberen,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!