woensdag 20 februari 2013

Reuzenrad


Hallo iedereen,
Een kaartje met mijn nieuwe stempelset Feeling Sentimental van SU.
Het reuzenrad heb ik beinkt met Early Espresso van SU gemat op donkerbruin cardstock.
Het sentiment is eveneens uit dezelfde stempelset.
Heb in mijn oude woordenboek de pagina met 'reuzenrad' aangesproken.
Het veiligheidsspeldje is een geschenkje van Margo en het labeltje van Chantal.
Dan wil ik nog mijn bloggertjes bedanken voor de fijne reacties op mijn vorig kaartje!
groetjes en tot de volgende

12 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    wat een leuke kaart! De kleuren zijn prachtig e het reuzenrad is een heel mooie stempel!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Monique mooi rad gestempeld, en dan ook grappig van die bladzijde uit het woordenboek....origineel gedaan
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit kaartje in de bruintinten. Mooie opbouw van het kaartje. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en een mooi stempel.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh waaw Monique wat is die prachtig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, heel stijlvol en mooie kleurencombinatie.Het is ook een prachtige stempelset!
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en stijlvol! Echt weer knap gedaan Monique!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Monique, ik vind hem weer helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit een hele mooie kaart Monique. Ik moet deze set ook maar eens pakken.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! De stempels van SU zijn altijd heel mooi. Ik houd ook van de kleurencombinatie die je gebruikte, helemaal mijn ding !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees!